TINKERCAD - přívěšek na klíče

26.04.2015 16:49

Na hodině počítačové grafiky jsme si v online programu Tinkercad vytvářeli vlastní přívěšek na klíče. Přívěšek jsem vyrobila pomocí několika geometrických těles a písmen. Do nizkého válce jsem vyřízla díru tak, aby byl uprotřed prázdný a použila jsem ho jako kroužek přívěšku. Dále jsem použila kvádr, taktéž nízký jako plochu přívěšku, na který jsem položila písmena, která tvořila mé jméno. Dlouho jsem přemýšlela jakou přezdívku použiji, protože v anglickém programu nelze psát nad písmena háčky nebo čárky. Nakonec jsem ke svému jménu přidala ještě malé srdíčko a všechny části přívěšku obarvila. Výsledná práce se mi docela líbí a jsem ráda, že na naší škole máme tu možnost si přívěšek vytisknout v D tiskárně.

Přívěšek

—————

Zpět


Kontakt

MaheTe


Štítky

Nebyly nalezeny žádné štítky.