Vizitka a katalog

09.12.2014 18:35

Na počítačové grafice jsme měli vytvořit vizitku. Vyzitka se skládala z velkého obdélníku, barevného autobusu s nápisem a z textu. Pan učitel náp krok po kroku napsal návod, jak vizitku vytvořit. Chvilku mi trvalo, než sem si vzpoměla jak pomocí kol oříznu autobus, ale po shlédnutí videonávodu už mi práce celkem šla. Jsem trošku pomalejší a proto jsem celou práci nestihla. Takže má nedodělaná vizitka se vlastně vizitce až tolik nepodobá. Příští práci už snad stihnu dovytvořit. :-) 
 

Katalog- Vytváření katalogu mi šlo o něco lépe, a asi mě to i víc bavilo. Měli jsme použít naše zkušenosti s prací s textem a obrázky. Práce byla poměrně jednoduchá, ale oříškem byl průhledný text s neprůhledným obrysem. Díky videonávodům, které jsme měli v moodlu jsem zjistila, jak takové písmo udělat. Myslím, že tato práce se mi docela povedla. 

Práce v Zoneru mě ze začátku moc nebavila, ale pak se to zlepšilo a začala mne bavit. Nejvíce mě asi bavila práce poslední, což bylo vytváření katalogu. 

Vizitka

Katalog

—————

Zpět


Kontakt

MaheTe


Štítky

Nebyly nalezeny žádné štítky.